Meillä on asiaa

Näemme mahdollisuuksia sielläkin, missä muut näkevät esteitä.
Kuuntelemme. Ymmärrämme.
Luomme kasvun edellytyksiä poistamme sen esteitä.

Miksi palkata vain yksi Heli Heikkilä, jos kerralla voi saada kaksi? “Tulihan se tuplasti kalliimmaksi, mutta kaksikon menoa seuratessa voin todeta, että säästöjä ja tulosta saattaa olla luvassa yllättäviltäkin suunnilta”, naurahtaa Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen. Sekaannusten välttämiseksi Heikkilät pystyttivät leirinsä eri puolille toimistoa; Heli-Jasmin markkinointiväen joukkoon ja toinen Heli-Heli sisällöntuotannon siipeen. Yrityksen onneksi tulokkailla

Zeroten Oy 2022 tilikauden tulosjulkistus

Viime vuosi oli meille varsin hyvä. Ohessa tallenne aamun tiedotustilaisuudesta, jossa toimitusjohtajamme kertoo selkosuomeksi sen, mitä asiasta tietää. ✅ Kasvoimme 23% ✅ Voitimme jonkun mainosvisan ✅ Muutimme yläkertaan ✅ Asiakkaita tuli enemmän kuin meni – ja se ainoa menijäkin muutti Ruotsiin ja soittelee välillä kuulumisia   Ensi vuonna vähän lisää. Kiitos!   
Rekrygaala 2022 voittajat
Nurmijärven kunnan #Ilmiöntekijät valittiin 3.11. rekrygaalassa vuoden parhaaksi rekrytointikampanjaksi 2022. Mahtava Zerotenin porukka vastasi suurelta osin projektin sisällöntuotannosta, videoiden käsikirjoituksista, kuvauksista, järjestelyistä, viiksien liimauksista ja kanojen kiinniotosta. Hyvä me!   Paras rekrytointikampanja valittiin kolmen finalistin joukosta yleisöäänestyksen ja tuomariston valinnan perusteella. Nurmijärven lisäksi finaalissa olivat Caverion ja Ukko.fi.   Zeroten oli isossa roolissa tuottamassa Nurmijärven kunnan 
Zerotenin mahtava porukka sai ansaittua kunniaa Nurmijärven kunnan #Ilmiöntekijät -kampanjan tultua valituksi Duunitori Oy:n vuosittaisen Rekrygaalan kolmen finalistin joukkoon kategoriassa Paras rekrytointikampanja 2022. Kyseessä on rekrytointialan merkittävin vuosittainen tapahtuma, jossa palkitaan valtavirrasta poikkeavat ja poikkeuksellisen ansiokkaat rekrytointikampanjat. Palkinnoista päättää rekrytointiin perehtyneistä liike-elämän ammattilaisista koostuva tuomaristo sekä yleisö. Voittaja julkaistaan Rekrygaalassa Helsingissä Vanhalla Ylioppilastalolla 3.11.2022. Tapahtuman
FSP Finnish Steel Painting Oy siirtää kaiken sisäisen ja ulkoisen viestinnän sekä uusasiakashankinnan Zeroten Oy:lle. Sopimuksella yritykset vahvistavat olemassa olevaa kumppanuuttaan, sillä Zeroten on jo aikaisemmin vastannut FSP:n markkinoinnista. Liikkeenluovutuksen yhteydessä FSP:n henkilökuntaa siirtyy vakituisesti Zerotenin palvelukseen. Tulevaisuudessa Zeroten rekrytoi tarvittaessa itsenäisesti uutta henkilöstöä FSP:n tarpeisiin. Asiantuntijamyynnin ulkoistaminen on poikkeuksellista. Uusasiakashankinnan siirtäminen taholle, joka vastaa myös
  Videot ovat nousseet tärkeäksi osaksi sisällöntuotantoa. Suurin viehätys videossa on helppous monelta kantilta: videoihin on helppo upottaa paljon tietoa ja toisaalta video on katsojalle helppo formaatti, ei tarvitse kuin katsella! Hyvin tehdyt videot tukevat yrityksen brändiä ja ovat hyvä tapa esittää tietoa.
Sosiaalinen media on iso osa jokapäiväistä elämäämme. Suurimmalla osalla suomalaisista on käytössään vähintään yksi sosiaalisen median kanava, monella useampiakin. Sosiaalisessa mediassa selaillaan mielenkiintoisia aihealueita ja luetaan ystävien ja tuttujen suosituksia palveluista, paikoista ja tuotteista. Jokaisen yrityksen kannattaisi olla aktiivinen sosiaalisessa mediassa, mutta miksi? Tässä seitsemän syytä:
Viikon viisastelija: Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen Miten helpotan myynnin tekemistä ja luon uusia asiakkaita? 1. Määritä tavoitteet Mitä haluatte myydä? Tarjotaanko heti yrityksen koko palvelu- tai tuoteportfoliota vai lähestytäänkö asiakasta jollain spesifisemmällä, esimerkiksi kapasiteetilla tai tietyn koneen tai henkilön erikoisosaamisella? Mitä haluatte tapahtuvan? Asetetaanko tavoitteeksi ja samalla kampanjan onnistumisen mittariksi asiakaskäynnit, tilaukset, tarjouspyynnöt, yhteydenotot
YLÖS