Meillä on asiaa

Näemme mahdollisuuksia sielläkin, missä muut näkevät esteitä.
Kuuntelemme. Ymmärrämme.
Luomme kasvun edellytyksiä poistamme sen esteitä.

Wanha Satama Interactive Oy sekä Zeroten Oy ovat tehneet liiketoimintakaupan, jonka myötä Wanhan Sataman tapahtumatoiminta on siirtynyt Zerotenille. Yhdistyminen synnyttää monipuolisen tapahtuma- ja markkinointipalveluja tarjoavan WS ZeroTenin, jonka tavoitteena on paitsi kasvattaa osapuolten nykyisiä liiketoimintoja, myös lanseerata uusia. Kyseessä on kahden hyvinvoivan ja vakiintuneen markkina-aseman saavuttaneen yrityksen strateginen yhteenlyöttäytyminen, johon ovat ohjanneet yhdistymisen synergiaedut sekä yhteinen tahtotila kasvuun ja uuden kehittämiseen. Tapahtumatuotannon
Innostutko markkinoinnin haasteista? Sykkiikö sydämesi sisällöntuotannolle, omnikanavaisuudelle, Adsille, SEM:lle, SEO:lle, tulosten mittaroinnille ja analysoinnille. Entä miten on konversio-optimoinnin laita, inspiroiduttaako? Jos vastasit: “ettei sitten lainkaan”, saatat olla etsimämme oman alasi ammattilainen. Suomen rautaisin digimarkkinointitoimisto Zeroten Oy hakee mahtavan tiiminsä vahvistuksesi uusia asiakkaita alalta kuin alalta. Odotamme sinulta intoa ja sitoutumista omaan työhösi. Suhtaudut positiivisesti yrityksesi
Pasi Miettinen ja Pyry Suojalehto odottavat toimistojen yhdistymiseltä paljon Markkinointiviestinnän asiantuntijatoimistot Zeroten Oy sekä Fam Agency Oy ovat sopineet liiketoimintakaupoista, jolla Famin mainostoimistoliiketoiminta siirtyy 1.12.2023 lähtien kokonaisuudessaan Zerotenin omistukseen. Sopimus on osa Zerotenin kasvustrategiaa, myös keino menestyä taloudellisesti haastavina aikoina. Kyseessä on kahden markkinoinnin moniottelijan pitkään suunniteltu yhteen lyöttäytyminen, jonka tavoitteena on ilmeisten synergiaetujen kautta
Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen (oik.) ja Boundian liiketoimintajohtaja Ari Marttinen kääntävät markkinointijargonin suomeksi ja tekevät palveluiden hankkimisesta ymmärrettävää. Pk- yritysten siirtymistä digimarkkinoinnin pariin hidastaa usein markkinointiviestintäpalvelujen korkea hintataso ja vaikea terminologia. Markkinoinnin ja viestinnän rooli liiketoiminnan kasvattajana ja ylläpitäjänä on kuitenkin kiistaton. Zeroten on vastannut haasteeseen lanseeraamalla markkinointiviestinnän työkalupakin, Boundian, josta markkinointipalvelut saa valmiiksi

Zeroten vahvistui – taas

Zerotenin markkinointitiimi vahvistuu kahdella uudella tekijällä. Nyt vauhtiin pääsevät kokemukseen perustuva vahva asiantuntijuus sekä nuoruuden into, kunnianhimo sekä uudet kujeet. Uudet zerotenlaiset ovat markkinointikonsultti Ari Marttinen sekä asiakasvastaava Veikka Heikkilä. Kokenut markkinoinnin ja myynnin osaaja Ari Marttinen aloitti Zeroten Oy:n palveluksessa 11.04.2023 markkinoinnin konsulttina. Ennen siirtymistä Zerotenille Marttinen työskenteli neljä vuotta markkinointialan yrittäjänä ja yli

Zeroten vahvistui kahdella Heli Heikkilällä

Miksi palkata vain yksi Heli Heikkilä, jos kerralla voi saada kaksi? “Tulihan se tuplasti kalliimmaksi, mutta kaksikon menoa seuratessa voin todeta, että säästöjä ja tulosta saattaa olla luvassa yllättäviltäkin suunnilta”, naurahtaa Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen. Sekaannusten välttämiseksi Heikkilät pystyttivät leirinsä eri puolille toimistoa; Heli-Jasmin markkinointiväen joukkoon ja toinen Heli-Heli sisällöntuotannon siipeen. Yrityksen onneksi tulokkailla

Zeroten Oy 2022 tilikauden tulosjulkistus

Viime vuosi oli meille varsin hyvä. Ohessa tallenne aamun tiedotustilaisuudesta, jossa toimitusjohtajamme kertoo selkosuomeksi sen, mitä asiasta tietää. ✅ Kasvoimme 23% ✅ Voitimme jonkun mainosvisan ✅ Muutimme yläkertaan ✅ Asiakkaita tuli enemmän kuin meni – ja se ainoa menijäkin muutti Ruotsiin ja soittelee välillä kuulumisia   Ensi vuonna vähän lisää. Kiitos!   
Rekrygaala 2022 voittajat
Nurmijärven kunnan #Ilmiöntekijät valittiin 3.11. rekrygaalassa vuoden parhaaksi rekrytointikampanjaksi 2022. Mahtava Zerotenin porukka vastasi suurelta osin projektin sisällöntuotannosta, videoiden käsikirjoituksista, kuvauksista, järjestelyistä, viiksien liimauksista ja kanojen kiinniotosta. Hyvä me!   Paras rekrytointikampanja valittiin kolmen finalistin joukosta yleisöäänestyksen ja tuomariston valinnan perusteella. Nurmijärven lisäksi finaalissa olivat Caverion ja Ukko.fi.   Zeroten oli isossa roolissa tuottamassa Nurmijärven kunnan 
YLÖS