Meillä on asiaa

Näemme mahdollisuuksia sielläkin, missä muut näkevät esteitä.
Kuuntelemme. Ymmärrämme.
Luomme kasvun edellytyksiä poistamme sen esteitä.

Zerotenin mahtava porukka sai ansaittua kunniaa Nurmijärven kunnan #Ilmiöntekijät -kampanjan tultua valituksi Duunitori Oy:n vuosittaisen Rekrygaalan kolmen finalistin joukkoon kategoriassa Paras rekrytointikampanja 2022. Kyseessä on rekrytointialan merkittävin vuosittainen tapahtuma, jossa palkitaan valtavirrasta poikkeavat ja poikkeuksellisen ansiokkaat rekrytointikampanjat. Palkinnoista päättää rekrytointiin perehtyneistä liike-elämän ammattilaisista koostuva tuomaristo sekä yleisö. Voittaja julkaistaan Rekrygaalassa Helsingissä Vanhalla Ylioppilastalolla 3.11.2022. Tapahtuman
FSP Finnish Steel Painting Oy siirtää kaiken sisäisen ja ulkoisen viestinnän sekä uusasiakashankinnan Zeroten Oy:lle. Sopimuksella yritykset vahvistavat olemassa olevaa kumppanuuttaan, sillä Zeroten on jo aikaisemmin vastannut FSP:n markkinoinnista. Liikkeenluovutuksen yhteydessä FSP:n henkilökuntaa siirtyy vakituisesti Zerotenin palvelukseen. Tulevaisuudessa Zeroten rekrytoi tarvittaessa itsenäisesti uutta henkilöstöä FSP:n tarpeisiin. Asiantuntijamyynnin ulkoistaminen on poikkeuksellista. Uusasiakashankinnan siirtäminen taholle, joka vastaa myös
  Videot ovat nousseet tärkeäksi osaksi sisällöntuotantoa. Suurin viehätys videossa on helppous monelta kantilta: videoihin on helppo upottaa paljon tietoa ja toisaalta video on katsojalle helppo formaatti, ei tarvitse kuin katsella! Hyvin tehdyt videot tukevat yrityksen brändiä ja ovat hyvä tapa esittää tietoa.
Sosiaalinen media on iso osa jokapäiväistä elämäämme. Suurimmalla osalla suomalaisista on käytössään vähintään yksi sosiaalisen median kanava, monella useampiakin. Sosiaalisessa mediassa selaillaan mielenkiintoisia aihealueita ja luetaan ystävien ja tuttujen suosituksia palveluista, paikoista ja tuotteista. Jokaisen yrityksen kannattaisi olla aktiivinen sosiaalisessa mediassa, mutta miksi? Tässä seitsemän syytä:
Viikon viisastelija: Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen Miten helpotan myynnin tekemistä ja luon uusia asiakkaita? 1. Määritä tavoitteet Mitä haluatte myydä? Tarjotaanko heti yrityksen koko palvelu- tai tuoteportfoliota vai lähestytäänkö asiakasta jollain spesifisemmällä, esimerkiksi kapasiteetilla tai tietyn koneen tai henkilön erikoisosaamisella? Mitä haluatte tapahtuvan? Asetetaanko tavoitteeksi ja samalla kampanjan onnistumisen mittariksi asiakaskäynnit, tilaukset, tarjouspyynnöt, yhteydenotot
Viikon viisastelija: Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen   Inbound, outbound, British pound ja pelkkä bound.  Inbound ja markkinoinnin automaatio ovat vuosikymmenen sanoja, tästä olemme kaikki samaa mieltä.  Inbound-markkinoinnin eri muodot ja mekanismit ovat loistava keino saada myyntisuppiloon asiakkaita, jotka etsivät tietoa ja hakeutuvat yrityksesi pariin. Olemme itsekin kolmen eri inbound-markkinointiin tarkoitetun automaatiojärjestelmän sertifioitu kumppani, ja inbound on jo osa päivittäistä työelämäämme. Inbound on siis hyvä.  

Muutos on mahdollisuus

Markkinoinnin kenttä on kokenut muutamassa viikossa suuria muutoksia. Suunniteltuja kampanjoita on pysäytetty, sisältöjä on muokattu aikaan ja paikkaan sopiviksi ja koko kevään ja ehkä jopa kesän suunnitelmat ovat menneet monelta osin uusiksi. Nyt testataan, miten yritykset taipuvat kriisin keskellä. Ne, jotka taipuvat ja löytävät omista toimintatavoista joustoa, palautuvat ja menestyvät todennäköisimmin helpommin kuin ne, jotka keskittyvät odottamaan normaaliaikojen
Kriisin keskellä on helppo sulkeutua ja keskittyä vain selviytymään oman yrityksen sisällä. Jos yrityksen normaaliin toimintaan kuuluu kuitenkin viestiminen asiakkaiden kanssa, on hyvä muistaa yhteydenpito myös kriisin keskellä. Aiheen, jolla asiakasta lähestyy, ei tarvitse olla sen kummempi kuin esimerkiksi kysymys, miten te olette pärjänneet. Voimmeko me auttaa? 

Miten toteutat digitaalisen muutosstrategian?

Digitaalisen muutosstrategian perusajatus on analysoida yrityksen tarpeita ja yrityskulttuuria, asettaa liiketoiminnan tavoitteet, ymmärtää ja dokumentoida riskit, suorittaa pilottikokeiluja ja testejä, pyytää sisäistä palautetta piloteista, jatkaa uusien tekniikoiden käyttämistä ja analysoida jatkuvasti niiden tehokkuutta. Seuraavat vaiheet voivat auttaa sinua kehittämään digitaalisen muutosstrategian tavalla, joka auttaa sinua tekemään yrityksellesi tarvittavat muutokset tehokkaimmin.
YLÖS