Meillä on asiaa

Näemme mahdollisuuksia sielläkin, missä muut näkevät esteitä.
Kuuntelemme. Ymmärrämme.
Luomme kasvun edellytyksiä poistamme sen esteitä.

Sosiaalinen media on iso osa jokapäiväistä elämäämme. Suurimmalla osalla suomalaisista on käytössään vähintään yksi sosiaalisen median kanava, monella useampiakin. Sosiaalisessa mediassa selaillaan mielenkiintoisia aihealueita ja luetaan ystävien ja tuttujen suosituksia palveluista, paikoista ja tuotteista. Jokaisen yrityksen kannattaisi olla aktiivinen sosiaalisessa mediassa, mutta miksi? Tässä seitsemän syytä:
Viikon viisastelija: Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen Miten helpotan myynnin tekemistä ja luon uusia asiakkaita? 1. Määritä tavoitteet Mitä haluatte myydä? Tarjotaanko heti yrityksen koko palvelu- tai tuoteportfoliota vai lähestytäänkö asiakasta jollain spesifisemmällä, esimerkiksi kapasiteetilla tai tietyn koneen tai henkilön erikoisosaamisella? Mitä haluatte tapahtuvan? Asetetaanko tavoitteeksi ja samalla kampanjan onnistumisen mittariksi asiakaskäynnit, tilaukset, tarjouspyynnöt, yhteydenotot
Viikon viisastelija: Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen   Inbound, outbound, British pound ja pelkkä bound.  Inbound ja markkinoinnin automaatio ovat vuosikymmenen sanoja, tästä olemme kaikki samaa mieltä.  Inbound-markkinoinnin eri muodot ja mekanismit ovat loistava keino saada myyntisuppiloon asiakkaita, jotka etsivät tietoa ja hakeutuvat yrityksesi pariin. Olemme itsekin kolmen eri inbound-markkinointiin tarkoitetun automaatiojärjestelmän sertifioitu kumppani, ja inbound on jo osa päivittäistä työelämäämme. Inbound on siis hyvä.  

Muutos on mahdollisuus

Markkinoinnin kenttä on kokenut muutamassa viikossa suuria muutoksia. Suunniteltuja kampanjoita on pysäytetty, sisältöjä on muokattu aikaan ja paikkaan sopiviksi ja koko kevään ja ehkä jopa kesän suunnitelmat ovat menneet monelta osin uusiksi. Nyt testataan, miten yritykset taipuvat kriisin keskellä. Ne, jotka taipuvat ja löytävät omista toimintatavoista joustoa, palautuvat ja menestyvät todennäköisimmin helpommin kuin ne, jotka keskittyvät odottamaan normaaliaikojen
Kriisin keskellä on helppo sulkeutua ja keskittyä vain selviytymään oman yrityksen sisällä. Jos yrityksen normaaliin toimintaan kuuluu kuitenkin viestiminen asiakkaiden kanssa, on hyvä muistaa yhteydenpito myös kriisin keskellä. Aiheen, jolla asiakasta lähestyy, ei tarvitse olla sen kummempi kuin esimerkiksi kysymys, miten te olette pärjänneet. Voimmeko me auttaa? 

Miten toteutat digitaalisen muutosstrategian?

Digitaalisen muutosstrategian perusajatus on analysoida yrityksen tarpeita ja yrityskulttuuria, asettaa liiketoiminnan tavoitteet, ymmärtää ja dokumentoida riskit, suorittaa pilottikokeiluja ja testejä, pyytää sisäistä palautetta piloteista, jatkaa uusien tekniikoiden käyttämistä ja analysoida jatkuvasti niiden tehokkuutta. Seuraavat vaiheet voivat auttaa sinua kehittämään digitaalisen muutosstrategian tavalla, joka auttaa sinua tekemään yrityksellesi tarvittavat muutokset tehokkaimmin.

Olemme muuttaneet!

ZEROTENIN TIIMI VAHVISTUI JA TOIMISTO MUUTTI UUSIIN TILOIHIN VANTAALLE Zeroten on muuttanut uusiin tiloihin Vantaalle. Uusi toimisto sijaitsee Martintalossa helppojen liikenneyhteyksien päässä, joten toimistollemme on entistä vaivattomampaa saapua niin omalla autolla kuin julkisilla kulkuvälineilläkin. Uusi osoitteemme: Jaakonkatu 2, Martintalo, 01620 Vantaa
LIIKENNEKAMERA VÄLÄHTI SAMANA YÖNÄ JO KOLMANNEN KERRAN. SILLOIN MIETTINEN PÄÄTTI, ETTÄ NYT ON AIKA, JA OTTI PUHELIMEN KÄTEENSÄ. Savolainen vastasi noin yhden aikaan aamuyöstä hieman ärtyneenä.– Miksi helvetissä sä soitat keskellä yötä? Mä nukun nyt. Hän löi Miettiselle luurin korvaan, mutta puhelin soi minuutin päästä uudelleen.

Haetaan uusia zerotenilaisia!

AD/Copy, Tuotanto-AD, Konseptisuunnittelija.  Tule meille. Tarvitsemme sinua. Meillä on mukavia asiakkaita ja heillä monipuolisia ja haastavia töitä, joiden tekemiseen tarvitsemme nyt lisää osaajia. Tule kanssamme tekemään heille suunnittelua, viestintää, kampanjoita, digitaalista markkinointia ja kaikkea muuta mitä osaat.
YLÖS