Lixani Oy
TAUSTAA
Lixani Oy on vuonna 2010 Helsingissä perustettu yritys, jonka pääasiallisena toimialana on internetissä toimivan Lixani ohjelmiston tuottamien työajankirjaus-, työnseuranta ja raportointipalvelujen tarjoaminen asiakkailleen verkossa.
Lixani mahdollistaa kokonaisvaltaisen työvoiman ja resurssien hallinnan projekti-toiminnassa jopa toimistottomassa yritys-ympäristössä helposti ja mobiilisti, mistä ja milloin tahansa.
TAVOITE
Lixanin markkinointiin haluttiin luoda kokonaisuuden ja palvelut kokoava yhtenäinen brändistrategia ja visuaalinen ilme. Kokonaisuus sisälsi neljän eri palvelusovelluksen ilmeen määrittelyn ja kokonaispaketin brändistrategian. Samalla haluttiin uudistaa ja eriyttää palveluvalikoima helpommin myytäviksi kokonaisuuksiksi.
MITÄ ZEROTEN TEKI?
Lixanin ja muiden palvelusovellusten markkinointiin määriteltiin kokonaisuuden ja palvelut kokoava yhtenäinen brändistrategia ja visuaalinen ilme.
Lixanin palvelut tarjoavat alan laajimman kokonaisuuden ja se haluttiin nostaa brändistrategian kärjeksi. Keinoina käytettiin selkeitä palvelukuvauksia ja vahvaa tekstisisältöä tuoreella ilmeellä.
LANSEERAUS
Uudistetut verkkosivut ja brändistrategia lanseerataan ja jalkautetaan alkuvuodesta 2019.
Uuden brändin ja nettisivujen lanseerausvaiheen jälkeen jatkamme tulosten tekemistä keskittyen erityisesti tunnettuuden kasvattamiseen ja liidien generointiin.
MEISTÄ SANOTTUA
”Olemme saaneet kaiken tarvitsemamme Zerotenilta. Tykkään kun sanovat, ”Ettei tiedetä vielä, mutta yritetään”. Onnistuvat toistuvasti ja jatkamme.”
– Lixani, Janne Paaso